14 Dagen Bedenktijd Hoge Kortingen Vrijblijvend En Voordelig!

Veel gestelde vragen

Algemeen

Bij Winkorting kan jij heel veel korting winnen door simpelweg mee te bieden op een product naar keuze. De prijzen lopen niet op maar juist omlaag! Het product wordt dus steeds goedkoper! Maar let op, wees op tijd want voordat je het weet wordt het product geclaimd door iemand anders! Zodra het product geclaimd is kan je niet meer meebieden en wordt de deal gesloten. Uiteraard kan je ook zelf het product claimen om er zeker van te zijn dat niemand je voor is. Lukt het jou om het product zo goedkoop mogelijk te bemachtigen?

Op de ‘Hoe werkt het pagina’ op onze website vind je een uitgebreidere uitleg over hoe Winkorting in zijn werk gaat.

De beschikbaarheid van een product/deal is afhankelijk van de voorraad van de leverancier. De deals worden aangeboden zolang de voorraad strekt. Voor alle deals geldt; op = op!

Heeft jouw bedrijf een interessant productaanbod en ben je geïnteresseerd in een samenwerking met Winkorting? Wij zijn altijd op zoek naar de beste deals voor onze klanten. Stuur ons een mail via: info@winkorting.nl

Account

Rechtsboven op de homepagina vind je het icoon om je te registreren. Om je registratie te voltooien vragen wij je om je naam, Email en wachtwoord. Nadat je bent geregistreerd ontvang je een bevestiging per mail.

Wil jij graag onze nieuwsbrief ontvangen en op de hoogte blijven van de nieuwste deals? Dat kan! Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang de beste Deals in jouw mailbox.

Liever geen nieuwsbrieven meer ontvangen? Geen probleem! Je kan je uitschrijven binnen je account of via de link onderaan de nieuwsbrief zelf. Lukt het niet om je uit te schrijven en ontvang je de nieuwsbrief nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice .

Controleer altijd even je spambox/ongewenste mailbox. Indien de nieuwsbrief ook daar niet tussen zitten neem dan contact op met onze klantenservice .

Wanneer je bent ingelogd kan je jouw gegevens wijzigingen binnen je account onder het kopje ‘persoonlijke gegevens’.

Via de link wachtwoord vergeten vul je je e-mailadres in waarmee je staat geregistreerd. Vervolgens kan je een nieuw wachtwoord aanmaken en weer inloggen.

Betaling

Gefeliciteerd! Je hebt zojuist een deal gewonnen of jouw korting geclaimd. Het product staat nu voor jou klaar in je winkelwagentje. Hier kan je het product afrekenen.
1. Controleer je bestelling en klik op de button ‘’Betalen’’
2. Controleer je adresgegevens
3. Kies je betaalmethode en volg de betaalinstructies
4. Je ontvangt een orderbevestiging per mail

Je kunt op verschillende manieren betalen op onze website.
-iDeal
-Mistercash
-Paypal
-Creditcard

iDEAL (internetbankieren)
Met iDEAL kun je direct gemakkelijk en vertrouwd online betalen.
1. Kies tijdens het afreken voor betaalmethode iDEAL
2. Selecteer jouw bank
3. Bevestig de betaling via de beveiligingsmethode van internetbankieren
4. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank.
5. Je betaling wordt direct verwerkt

Creditcard (Visa en Mastercard)
Bij Winkorting accepteren we creditcards van MasterCard en Visa.

1. Kies tijdens het afrekenen op Mastercard of Visa
2. Je wordt automatisch naar een beveiligde betaalpagina geleid van onze Payment Service Provider
3. Vul op deze pagina je creditcardnummer, naam en beveiligingscode in. Deze code kan je terugvinden op de achterzijde van je creditcard.
4. Je betaling wordt direct verwerkt.

Let op: bij het betalen met creditcard wordt er 2% betaalkosten in rekening gebracht over het aankoopbedrag.

PayPal
Paypal is een online systeem waarmee je snel en makkelijk internetaankopen kunt afrekenen met je e-mailadres en wachtwoord.

1. Kies tijdens het afreken voor betaalmethode PayPal
2. Vul je E-mailadres en wachtwoord in
3. Je betaling wordt direct geautoriseerd en je ontvangt gelijk een bevestiging

Mister Cash
Mister Cash is de Belgische variant van iDeal. Alle grote Belgische banken zijn aangesloten en maken betalingen via Bancontact mogelijk. Mister Cash is dan ook enkel te gebruiken vanaf een Belgisch bankaccount.

Verzending en levering

De verzendkosten worden altijd vermeld bij de deal en kunnen verschillen per product. Wij proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Omdat wij samenwerken met meerdere leveranciers kan de levertijd verschillen per product. De verwachte levertijd staat altijd vermeld bij de deal.

Dit kan per deal verschillen en is afhankelijk van de voorraad van het product. Binnen je winkelwagen kun je het gewenste aantal aangeven.

De levertijd van je bestelling kan je terugvinden binnen je account. Is de levertijd verstreken en heb je de bestelling nog niet in huis? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen uitzoeken en oplossen.

Winkorting is momenteel actief in Nederland en België.

Retourneren

Niet tevreden met jouw aankoop? Na ontvangst van het product heb je 14 kalenderdagen de tijd om zonder opgave van reden de bestelling te retourneren. Bekijk onze retourneren pagina voor meer informatie en ons retourproces.

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd gaan wij direct over tot een terugbetaling.

Nee de retourkosten zijn voor rekening van de consument.

Klachten en contact

Allereerst natuurlijk onze excuses voor het ongemak. Neem direct contact op met onze klantenservice en omschrijf de klacht(en) zo specifiek mogelijk. Betreft het een zichtbaar defect? Voeg dan eventueel foto’s bij om het proces te versnellen. Wij doen ons uiterste best om dit zo spoedig mogelijk voor je op te lossen.

Klanttevredenheid staat bij Winkorting voorop! Heb je een vraag of klacht? Onze klantenservice helpt je graag verder. Wij denken altijd in oplossingen. Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.

E-Mail: Het makkelijkste is om ons een mail te sturen via info@winkorting.nl
Wij streven er naar om jouw mail binnen 24uur te beantwoorden. Heb je een vraag over een bestelling? Vergeet dan niet het ordernummer van de bestelling te vermelden.

Live chat: Als er een medewerker beschikbaar is dan verschijnt er rechtsonder in je beeldscherm een chatvenster. Via de chat beantwoorden wij direct al jouw vragen.

Social Media: Je kan ons ook een bericht sturen via Facebook. Wij doen ons best om jouw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden.